KREATYWNOŚĆ W FIRMIE – twoja wygrana z konkurencją

Zakładasz firmę. Chcesz na niej zarabiać. W tym celu stosujesz marketing. Zarabiasz, a więc masz pieniądze na rozwój swojej działalności. Nie zawsze jednak reklama i środki finansowe wystarczają, aby twoja firma rozwijała się i pozostała na rynku. Jeśli chcesz przetrwać w dobie wciąż wzrastającej konkurencji, potrzebujesz zastosować w swojej firmie kreatywność.

Ludzie często mi mówią, że wyróżniam się na tle innych w mojej branży. Twierdzą, że w ciągu nieco ponad 5 lat mojej działalności, zrobiłam więcej, niż moi znajomi po fachu. Dzieje się tak dlatego, że realizuję kreatywne pomysły.

Jak to robię?

  • Zapisuję swoje pomysły i wprowadzam je w życie,
  • Pozwalam, by inni mnie inspirowali i korzystam z tej inspiracji.
kreatywność

Kreatywność w firmie pomoże ci się wyróżnić i pozostać na rynku

Na przykład wprowadziłam do swojej działalności szkolenia e-learning. Jestem obecnie jedyną osobą w branży, która to zrobiła. Dlaczego jednak tego dokonałam? Gdyż prosili mnie o to moi kursanci, którzy mieszkali daleko lub mieli małe dzieci albo ciężko było im zdobyć wolne.

Zastanowiłam się, jak to zrobić i wykonałam swój plan.

Pomysł rodzi pomysł, dlatego po jakimś czasie stwierdziłam, że kursy będą tłumaczone i zrobię też e-learning w języku angielskim, dzięki czemu wejdę na obszerny rynek anglojęzyczny.

Moja kreatywność każe mi pisać książki, kreować nowe strony internetowe i blogi oraz tworzyć nowe, autorskie kursy. Mam też w swojej ofercie szkolenia, które istnieją na rynku, jednakże pokazuję te zagadnienia od innej, pełniejszej strony, dlatego też kursy te są wyjątkowe.

Na przykład obecnie jako jedyny szkoleniowiec posiadam w swoim kursie asertywności treści, które pomagają kursantowi rozwijać pewność siebie i poczucie własnej wartości – bo przecież właśnie brak tych cech powoduje zachowywanie się niezgodne z zasadami asertywności – podczas gdy inni szkoleniowcy koncentrują się jedynie na nauce asertywnych formułek słownych.

Jednak co z tego, że kursant pozna techniki asertywności, skoro ich nie zastosuje, gdyż uniemożliwi mu to na przykład brak pewności siebie? Zaś w moim kursie takie aspekty są dobrze rozwinięte. To jest właśnie prawdziwy kurs asertywności.

Tak więc daj się ponieść inspiracji. Słuchaj swoich klientów, znajomych i rodziny i pozwól, by oni także stymulowali twoją kreatywność. Pokazuj swoje usługi i produkty od innej strony, niż twoi konkurenci. W ten sposób wygrasz nie tylko przetrwanie swojej firmy, ale i rozwój oraz wyróżnienie na tle innych firm.

 

Marta Pyrchała-Zarzycka

www.sukces-biznes.pl

www.kosmetyka-fitness.pl

www.astrosalus.pl

www.magia-zycia.pl

www.edukacja-domowa.pl

www.astrosalus.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *